сряда, 31 август 2011 г.

Без Шампоан V

Да, истина е, че ми се реве и искам да видя косата си отново бляскава.
Но вчера в някакъв български сайт, май беше tialoto.bg коментираха системата за миене на коса без шампоан като "нечистоплътна". Категорично не е така. Къпеш се всеки ден и нямаш мръсотия в косата си. По 30 мин. преди това забъркваш какви ли не каши, основно със сода, с която, драга ми информирана журналистке, хората си чистят най-жестоките замърсяваминя по печки, съдове и т.н. Само личното производство на собствените ти жлези, които принципно са създадени да защитават косата ти и да я поддържат, са преувеличени, и то именно от употребата на толкова химия. Не е като да е изпражнения, мамка му!
Да, не е приятно, но е така, защото годините употреба на шампоан са ме докарали до тук.
А да, ето я и статията : http://www.tialoto.bg/a/15-tialoto/8364-nyakoi-ya-predpochitat-bez-shampoan.html.
Много професинално е да пишеш за нещо, без дори да си се информирал... пф.

Както и да е, в друг сайт намерих хубава рецепта за измиване и имаше лек ефект, като се има предвид, че съм в най-критичния период. За съжаление не мога да цитирам сайта, пък и рецептата излиза на много други места в интернет. Аз я адаптирах така:

Един белтък (беше ми останал от преди два дни след измиването с хума и жълтък)
Лъжица сода
Две -три лъжици хума
две лъжици биволско мляко (такова имах)

Поизми се, но ми се появи лек сърбеж. Много жалея за лекотата и блясъка на косата си... едвам устисквам!


Няма коментари:

Публикуване на коментар